آخرین خبر از واگذاری ورزشگاه به سرخابی‌های پایتخت | شهرداری تهران: در مرحله کارشناسی است

آخرین خبر از واگذاری ورزشگاه به سرخابی‌های پایتخت | شهرداری تهران: در مرحله کارشناسی است

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار تهران با اشاره به واگذاری این دو ورزشگاه گفت: موضوع واگذاری ۲ ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا به تیم‌های استقلال و پرسپول

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار تهران با اشاره به واگذاری این دو ورزشگاه گفت: موضوع واگذاری ۲ ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا به تیم‌های استقلال و پرسپولیس منتفی نشده و از ابتدا نیز در دستور کار شهرداری تهران قرار داشته است. وزارت ورزش باید اقدامات نهایی برای تهاتر را انجام دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مالکیت این دو ورزشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود.

علیرضا زاکانی درباره تهاتر وزارت ورزش و شهرداری تهران اظهار کرد: با وزارت ورزش تفاهمی در خصوص تهاتر بخشی از ورزشگاه تختی با ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا صورت گرفته است و هم اکنون در حال کارشناسی این موضوع هستیم. مسیر انجام این کار از سوی وزارت ورزش در حال پیگیری است و موضوع به هیچ وجه منتفی نشده است.

روند واگذاری این دو ورزشگاه به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به این صورت است که قرار شد وزارت ورزش و شهرداری تهران در مجموعه تختی تهاتری با یکدیگر داشته باشند و بخشی از ورزشگاه تختی برای ارائه خدمات بهتر به تملک شهرداری دربیاید و سپس دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا به تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شود.